суббота, 27 января 2018 г.

,,ვარ ბავშვი მაქვს უფლებები,ვარ მოსწავლე მაქვს მოვალეობები

2018 წლის 23 იანვარს ქალაქ ქუთაისის #14 საჯარო სკოლის სამოქალაქო კლუბის ,,ჰუმანისტების'' ორგანიზებით პროექტ  ,,ვარ ბავშვი მაქვს უფლებები,ვარ მოსწავლე მაქვს მოვალეობები-ის'' ფარგლებში კლუბის ლიდერმა ჩაატარა ტრენინგი ბავშვთა უფლებებსა და მოვალეობებზე.ტრენინგს ესწრებოდა მე-7,8,9 კლასის მოსწავლეები(40 ბავშვი)
ტრენერი:ლიზი ლელაძე                     

შეხვედრა საინტერესო და შემეცნებითი გამოდგა.ბავშვებმა გაითავისეს საკუთარი მოვალეობები და უფლებები.შეხვედრის ბოლოს ერთხმად შევთანხმდით,რომ უფლებებთან ერთად,გვაქვს მოვალეობები,რომელთა შესრულებაც ისევე აუცილებელია,როგორც საკუთარი და სხვისი უფლებების დაცვა.


1 комментарий:

  1. ძალიან საინტერესო,მრავალფეროვანი და კრეატიული ტრენინგი იყო.ყოჩაღ ლიზი!

    ОтветитьУдалить