пятница, 23 марта 2018 г.

,,ვარ ბავშვი მაქვს უფლებები,ვარ მოსწავლე მაქვს ვალდებულებები''

მონიტორინგი პროექტ ,,ვარ ბავში მაქვს უფლებები,ვარ მოსწავლე მაქვს ვალდებულებები-ის'' ფარგლებში
ქუთაისის მე-14 საჯარო სკოლაში კლუბ ,,ჰუმანისტების'' ხელმძღვანელობით,თებერვალში,მთელი თვის განმავლობაში ბავშვთა 6 კაციანი ჯგუფი ატარებდა მონიტორინგს.                                                                                     
                                                                             
                                                                                ეს ჯგუფი,აცნობდა მოსწავლეებს სკოლის შინაგანაწესს,იმ ვალდებულებებს რაც მოსწავლეს აკისრია. აღმოჩენილი იქნა დარღვევები
 თუმცა შენიშვნის მიცემის შემდეგ აღარ განმეორებულა.
მოსწავლეები გაეცნენ საფუძვლიანად  შინაგანაწესს და უფროს კლასელებისა და მასწავლებლის  დახმარებით გაიაზრეს,რომ მოსწავლეებს უფლებებთან ერთად აქვთ მოვალეობები,რომელთა ცოდნა აუცილებელია.


Комментариев нет:

Отправить комментарий